9. okt. 2014

torsdags-tanker;

der er virkelig kommet hverdag tilbage i mit liv, på den rigtig gode måde. med madpakker og møder og mailsystemer. og med to-do-lister som jeg aldrig kommer igennem og et vækkeur der ringer alt for tidligt og nye kollegaer og steder jeg aldrig har været og spændende opgaver og tusind tanker og et hovede som ikke altid kan følge med. og vi har købt en bil og termo-kopper til kaffen og jeg føler mig meget voksen (og det er egentlig en helt god følelse). i weekenden skal jeg sove længe og få gjort ting og se min nevø og min søster og jeg skal besøge farmor&farfar og drikke rødvin og måske bage en kage og ellers bare tænke på ingenting. jeg skal også udstille tegninger på en færge sammen med anne og jeg synes man skal kigge forbi, hvis man alligevel er i aalborg.




Ingen kommentarer: