25. dec. 2009

første juledag.

det var så dén jul.
der var et gearings-niveau uden lige (new york blegner). der blev kæmpet om mandlen og kun snydt lidt i pakkespil. mor fik sin rejse til paris. far fik sin bil-radio. farmor fik sine års-nisser. paul fik sin æble-skræller. steffanie fik sit monster og jeg fik mine jessica-sko (bare vent og se emilia!).
i aften står den på julefrokost hos anne. det bliver årets. med stiletter og snaps og bordplan og toastmaster og fællessang og numse-kopiering og-jeg-skal-komme-efter-dig.
det sner pt. og vi ser barbie og de tre musketerer og får farvet hår af freja og frigg. jeg kan godt lide jul.

1 kommentar:

PROVINS sagde ...

Åh de sko glæder jeg mig til at se!! Glædelig jul pernille!! Hild alle omkring dig og så glæder jeg mig til at se dig i det nye år!!

Savner dig... Skal i Haderslev fit i morgen.. det ville ha været godt med dig!!

Kys