6. jan. 2011

06.01.11;

det er torsdag idag og det er godt for det betyder at det er fredag imorgen og lørdag i overmorgen og søndag dagen efter. jeg er ved at blive syg og har ondt i hele kroppen. jeg ligger på sofaen med min nye paul auster-bog, men kan ikke rigtig koncentrere mig om at læse. jeg har lavet rød the og tændt min nye ugle-lampe som jeg købte i tønder igår. det var ellers en mægtig tur ditte havde arrangeret. vi kørte i niels' folkevogn og fik både set brugsen i sæd, grillen ved fleggaard, det nye loft i marco's genbrugsbutik, fakta i tønder og dans butik i gågaden. og jesper købte gaver til os og sagde at jeg var et dejligt menneske. vi aftalte at tage turen igen når det bliver lidt varmere.

1 kommentar:

Ditte sagde ...

jeg glæder mig allerede til næste tur! det var altså et flot arrangement vi fik stablet på benene der!
<3