9. feb. 2011

09.02.11;

mit hovede er helt fyld med indtryk (på den gode måde).
vi har været i københavn idag. for at fremlægge vores film-projekt for unicef. de kunne godt lide det og sagde at det var kunstnerisk og anderledes. det fejrede ditte og jeg med en snaps og en tur på strøget. vi snakkede fremtidsplaner og havde grineflip. og var ens i tøjet og vidste godt at vi var lidt kiksede. men vi var ligeglade.

nu er jeg hjemme. jeg lakerer negle og hører musik. min aftensmad består af yoghurt med hindbær (jeg har mere lyst til en kaj-kage som den freja spiser på billedet herunder).







6 kommentarer:

linda; sagde ...

tusind tillykke. det burde bestemt fejres med en kajkage!

PernilleE sagde ...

Tak Linda! -og ja, det mener jeg bestemt også :) Regner med at lægge filmen ind på bloggen her så snart det er muligt..

Anonym sagde ...

hurra for dig og dét! og ser frem til at se filmen.

PernilleE sagde ...

Tak til dig også Pernille (og jeg glæder mig til at vise den)!

Anonym sagde ...

Hvor er det dejligt for dig! Og din dag lyder vel nok hyggelig. Jeg skulle lige til at skrive noget om min aftensmad til den kommentar, du efterlod hos mig, da jeg så dette indlæg.. Vil nu gerne have din yoghurt med hindbær hvis du skulle få fat i en kaj-kage. (Eftersom min aftensmad består af chilinudler med toastbrød)

PernilleE sagde ...

...så bytter vi Sarah! (den slags må man jo også gerne når man er en voksen person der er flyttet hjemmefra og bestemmer over sig selv).