16. feb. 2011

(dagen igår);

6 kommentarer:

linda; sagde ...

det lykkes dig virkelig at gøre et rødt ringbind meget-meget flot. åh, pernille. så topfint det hele. og jeg spiser gerne din morgenmad, hvis det er.

Maria sagde ...

er sgu ret vild med din blog!! :-)

PernilleE sagde ...

Linda: jeg deler gerne min morgenmad med dig, hvis det var. og tak tak tak, dine ord varmer på denne kolde dag.

Maria: det er jeg sgu ret glad for!! (tak).

Anonym sagde ...

Jeg bliver simpelthen så glad, når jeg opdager et indlæg herinde jeg endnu ikke har læst - og når det så er fyldt med så fine tegninger, så er min dag allerede reddet fra alt. Tak Pernille, og jeg vil gerne dele din morgenmad med Linda, hvis hun gi'r mig lov.

mette sagde ...

SÅ fint!

PernilleE sagde ...

Sarah: ingen årsag, jeg er bare glad for at kunne redde din dag, hehe.. og mht. morgenmaden, er I velkomne til at dele. jeg laver bare en lidt større portion næste gang.

Mette: 1000-tak :)