16. mar. 2011

idag;

7 kommentarer:

linda; sagde ...

og jeg synes, jeg lavede alt for meget. tror ingen af delene er rigtig godt.

linda; sagde ...

og jeg synes, jeg lavede alt for meget. tror ingen af delene er rigtig godt.

Lykke sagde ...

Jeg har lavet det samme som dig.

Anonym sagde ...

Sådan har jeg også haft det - ikke godt, når man burde have lavet så meget som Linda formentlig har lavet. I lektie-læsning- og opgave-skrivnings-form. Hov.

Marian N. Larsen sagde ...

jeg har lavet way too much i går. Men i dag bruger jeg din opskrift på at lave næsten ingenting...

PernilleE sagde ...

Linda: Dét tror jeg du har helt ret i! Det gælder vist om at finde den gyldne middelvej :)

Panda: Sådan nogle dage skal der altså bare være plads til, synes jeg!

Sarah: Jeg synes altså det er okay. Vi laver bare noget fra imorgen af så :)

Marian: Det lyder fornuftigt!!

Brugskunst sagde ...

Jeg skulle have taget en "lave ingenting dag"... men nej arbejdede på billeder til webbutikken. Man skal huske at have fri (glemmer det bare selv)
Trine