27. mar. 2011

mandag(morgen)s tegninger;





15 kommentarer:

Tina D. sagde ...

Hold kæft, hvor er de fede! Hvor får du dine ideer fra?

(sælger du dine værker?)

Fru Schou sagde ...

SEJE SEJE tegninger, er vildt imponeret:-)
God mandag:-)

linda; sagde ...

elvis-faren er et hit! så flot&godt.

Anonym sagde ...

Yes, du og dine tegninger er tilbage! Jeg har savnet jer. Og jeg er ligesom Linda helt vild med elvis-faren. :)

Ditte sagde ...

fine!!! godt jeg er den lykkelige ejer af en af dem :)

Anonym sagde ...

åh den med opvasken.... så sød.

PernilleE sagde ...

Tina: Tak! Idéerne kommer vel fra et sted i mit hovede (og teksterne er bare min måde at se verden på). Og ja, jeg sælger mine ting. Send evt. en mail, så kan vi finde ud af noget? pernilleegetoft@hotmail.com...

Fru Schou: TAK TAK TAK :) -og i lige måde!

Linda: Tak! Han var ret sej, ham far, dengang jeg var lille :)

Sarah: Hvor er du sød og jeg er glad for at være tilbage!

Ditte: Tak!! Og ja, det manglede da bare :)

Pernille: Ja, det er en situation jeg kun kender alt for godt. hehe..

Malene sagde ...

Du er vanedannende - på den fede måde :)

Lykke sagde ...

F A N T A S T I S K!

PernilleE sagde ...

Malene: Undskyld, jeg kan ikke gøre for det :)

Panda: T A K !

Maria sagde ...

Ej men altså, du er sgu sej til det der. Så fine tegninger.

Anonym sagde ...

Rigtig seje tegninger. Det minder rigtig meget om noget af det David Lynch har lavet? Har du set det? Der har været en rigtig stor udstilling på Gl. Strand i KBH?

:-)

Anonym sagde ...

Fuck hvor er de virkelig fede!

Cæcilie sagde ...

Hvor er du bare dygtig Pernille, har først lige fundet dig, men vil helt sikkert følge din fine blog!
Kh Cæcilie/Sanseligt

Anonym sagde ...

Jeg synes virkelig at dine værker er fantastiske! Både billederne, men også teksterne! Og kunne godt finde på at købe nogle af dem.
MVH. Stephanie :-)