5. sep. 2011

mandag;

i dag har det været sådan en dag hvor jeg bare burde være blevet i sengen. og hvor det har regnet og to-do-listen er vokset og jeg har haft lyst til kage og været helt ved siden af mig selv og alting er gået galt.

men for en time siden bankede det på døren og der stod en dame med en kurv, som hun sagde var til mig. en kurv med vin og karameller og kaffe og lakridser og trøffel-olie og chokolade og marmelade og alt muligt. jeg har aldrig fået sådan en kurv før. det reddede min mandag og gjorde mig glad igen.





3 kommentarer:

Marian N. Larsen sagde ...

sådan har min mandag også været. Bortset fra, at der ikke kom nogen dame med en gavekurv! Sikke en dejlig og betænksom overraskelse!

Ditte sagde ...

NEJ hvor dejligt altså.
du har fortjent den PernilleE.

Lou sagde ...

Hvor skønt - det er sådan noget der aldrig sker for en selv.. Men man har vel lov at håbe :)

Håber du har fanget et par solstråler i dag!

Lou