7. nov. 2011

07.11.11

jeg elsker de dage hvor man vågner og ikke behøver at stå op. og hvor man bruger morgenen på at læse bogen færdig og at lave kaffe og at høre radio og hvor man ved at man skal bruge dagen på at tegne. sådan en dag er det i dag.

det er blevet november uden jeg har opdaget det. og jeg kan på en måde godt lide efteråret. de sidste par dage har jeg været meget sammen med min familie. og med kathrine. og det har været godt og med kartoffel-madder og pizza-aften og fødselsdag og kaffe på café (vi skal jo til at gå lidt mere ud) og snakke om fremtiden og melon-spisning og grimme forårsruller og små tv-pakker og flæskesteg og genbrug og grin.



2 kommentarer:

J'adore blog sagde ...

Super fin blog du har :-) Hvis du har lyst skal du være velkommen til at kigge forbi min blog :-)
http://jadoreblog.dk/

PernilleE sagde ...

Tusind tak, og i lige måde :)