28. apr. 2012

se her;





jeg skal flytte. hjem til mor. men mor siger at jeg har for mange ting. så derfor sælger jeg nu ud. og der er meget at vælge imellem:

tøj der alle dage har været for småt. 
og gamle ølkasser som jeg er blevet træt af at se på. 
og lamper der stadig dur. 
og sko der er for store.
og tallerkener der har et forkert mønster.
og reoler fra jem&fix.
og bælter.
og tasker.
og bøger jeg aldrig har læst.
og fine kopper.
og underlige lysestager.
og alt muligt andet.

så jeg synes at du skulle komme og købe nogle af alle mine ting. og tag endelig din mor med eller din søster eller din veninde eller din kæreste eller din farfar. eller. det er måske i virkeligheden ikke så meget for mænd. for jeg har nok mest pige-ting. men så kan mændene jo se på bilerne ude på gaden imens. hvis det er.

jeg bager kage og laver kaffe. og glæder mig til at se dig. og husk alle dine mønter.

vi ses.



ps. det sker på ågade 32, st.th. 9000 aalborg.

1 kommentar:

Astrid sagde ...

Åh, det ville jeg gerne. Men jeg er desværre ikke i Aalborg før efter d. 9 juni - håber du får solgt en masse.