16. maj 2013

store tanker om små ting;

jeg er typen der tænker alt for meget. over alting. i dag tænker jeg fx. på at jeg glæder mig til at hente frigg & freja senere. og at jeg ikke skal være for fuld til karneval. og at vi skal til tyrkiet lige om lidt. og hvad vi skal finde på til aftensmad. og at jeg skal flytte til københavn om under en måned. og at jeg derefter skal flytte til kolding. og at jeg virkelig er glad for de sko jeg købte igår. og at jeg sover for lidt for tiden. og at jeg skal have skaffet nogle store lærreder. og at jeg godt gad at få farvet hår. og at jeg skal have lavet den projektbeskrivelse. og at jeg har mere lyst til at tage over til min søster og se jersey shore. og at jeg bliver nødt til at tage én ting ad gangen. og at jeg ikke har nogen planer i weekenden. og at jeg bruger for meget tid på at læse blogs. og at jeg skal have solgt mit kamera og købt et nyt. og at jeg godt gad at være rig. og at nu er jeg sulten. jeg tænker for meget. simpelthen.


1 kommentar:

DITTE sagde ...

DU ER VELKOMMEN I KOLLY I WEEKENDEN, HVIS DET VAR....... I NYE SKO!