8. jan. 2014

08.01.14;

det er lang tid siden jeg har fået skrevet noget herinde og det er fordi min december måned gik med alt andet end klejner. i ugerne op til jul arbejdede jeg nemlig på et projekt som jeg kaldte “the B-collection”. og det blev noget af et projekt. med storhovedede aber og langhalede katte. og animationsfilm og en fiktiv app og en hel masse skitser. herunder kan du lidt af mit projekt.

siden sidst har jeg også haft juleferie og er begyndt på et nyt år. jeg har virkelig nydt min ferie. og tid til familie-hygge og dans til den lyse morgen og tomhed i hjernen og alt for meget mad og at kunne sove til klokken alt-for-længe. og nu er det så 2014 og jeg skal igang med mit afgangsprojekt og til sommer er jeg færdig med at studere, pueha. og selvom min hjerne først nu er ved at begynde at virke igen, og at jeg ikke engang ved hvor projektet skal begynde (og da slet ikke hvor det skal ende) så har jeg en god fornemmelse. en fornemmelse af at det bliver et godt forår, og et godt år generelt. og jeg glæder mig til at give den gas.













1 kommentar:

Malene sagde ...

Det ser vildt spændende ud. Jeg elsker Donna Wilsons finurlige univers.
I er et godt makkerpar :)