6. feb. 2014

dagen i dag;

så er jeg startet på mit afgangsprojekt på designskolen. det er lidt skræmmende at skulle lave det vigtigste og sejeste og vildeste og bedste og mest blærrede projekt nogensinde. men det prøver jeg at lade være med at tænke på. jeg tager det oppefra og ned. mit projekt skal handle om lykke i hverdagen og om at lægge mærke til de små ting som gør det hele meget bedre.

i dag er der f.eks. sket følgende gode ting for mig: jeg har snakket med en sød bibliotekar i over en time. jeg har købt en ny plante. jeg har fået havregryn med rosiner til morgenmad. jeg har taget 110 kg i benpres. jeg har vasket tøj og her dufter derfor af rent vasketøj. jeg har snakket med min søster, og med rasmus. jeg har sparet 66 kroner på shampoo. jeg har drukket 3 kopper kaffe og nu skal jeg have en mere og igang med at læse om lykke.











Ingen kommentarer: