13. mar. 2014

torsdags-tanker;

solskin og hjemmekontor. jeg har besøg af min søster og det er virkelig rart. vi har spist laksemadder og drukket iskaffe i solen. og vi har været i centeret og har købt det forkerte chokolade. nu arbejder jeg på mit afgangsprojekt mens min søster arbejder på noget om hawaii. i aften kommer mor og det glæder jeg mig til.

på billederne herunder ses noget af min proces. jeg har lavet probes og jeg har afleveret dem og har fået dem tilbage. nu skal jeg så igang med at analysere og drage konklusioner. det er jeg ret spændt på om jeg kan finde ud af. det er en del af min skriftlige opgave som handler om sammenhængen mellem design og lykke og om hvad lykke egentlig er. det er jeg egentlig også ret spændt på om jeg kan finde ud af. lige nu glæder jeg mig mest bare til sommer og til at få lidt mere styr på alting.








Ingen kommentarer: