4. jan. 2015

totusindeogfemten;

så blev det søndag igen. og sidste dag i ferien. en ferie med en juleaften hvor alting var helt forkert. og med julefrokoster og dans til den lyse morgen. og med masser af familie-tid. og med en tur til berlin og en nytårsaften hvor man savnede traditionerne. og med udsalgs-shopping og med alt for meget kaffe&kage.

imorgen starter jeg på arbejde igen. og jeg glæder mig til alt det der kommer til at ske i den forbindelse. og jeg har købt en ny kalender og føler mig ret klar til et nyt år. og 2015 bliver et virkelig godt år, det kan jeg mærke.



2 kommentarer:

PiaB sagde ...

Lyder heldigvis til, at der også var meget i din ferie, der ikke var helt forkert.
Håber på meget mere af din elskelige skrivestil i 15.

PernilleE sagde ...

PiaB; Det var der heldigvis også :) Tusind tak! Jeg lover at blive lidt bedre til at opdatere herinde.