6. apr. 2017

forårs-fornemmelser;

foråret er på vej. og det er godt for mig. med solskin og de første fregner på næsen og alting der springer ud. og vi har vores egen have nu. på 14000 kvm, cirka. og her er ramsløg og ribsbuske og magnolia og vintergækker og æbletræer og mirabeller og påskeliljer og anemoner og birketræer og blå blomster og lilla blomster og dahlia og hasselnøddetræer og grantræer og gemmesteder og stier og kompostbunke og brændestabel og tre slags kastanjer og kirsebær og blommetræer og græs i lange baner og rhododendron og syrener og buksbom og drivhus og carporte og vores kæmpe skorsten og ferskentræ og alt muligt andet, som jeg slet ikke har opdaget endnu. og jeg elsker det. livet på landet. med grimme gummistøvler og termojakke og min nye plante-skovl. i dag skal jeg til et spændende møde og vi skal til madklub og have rejemadder til frokost. det bliver en god dag.

(jeg har lyst til at købe hele bilkas havecenter. eller gannis forårs-kollektion).


 

Ingen kommentarer: