8. mar. 2011

tirsdagens tegninger;



8 kommentarer:

Line sagde ...

Hej! Har lige opdaget din blog og jeg simpelt hen bare elsker dine tegninger! Hurra!!

Unknown sagde ...

Ægtepænt. Ville ønske at skrivemaskiner var alfabetiske ligesom den dér, og at ure havde én viser som pSkiver, i øvrigt.

Anonym sagde ...

kære Pernille, har sendt dig en mail.. faktisk to. :)

Little Luna E sagde ...

Hvor er de skønne, er helt vild med skrivemaskinen. Kunne være skøn at have hængende herhjemme. Hvor er du dygtig til det, ville virkelig ønske det var mig der havde det talent.

Meget skønne tegninger.
Hilsen Sarah

Anonym sagde ...

Jeg elsker dine tegninger. Skrivemaskinen minder mig lidt om en af mine andre yndlingsbloggere, nemlig hende her: http://seventytree.bigcartel.com/product/typewriter-postcard
... Som også har tegnet den dråbe, jeg var så vild med :)

Anonym sagde ...

Fantastiske tegninger !

Jeg har lige opdaget din blog, og allerede brugt mere tid end jeg egentlig havde på at bladre rundt herinde - vender helt klart tilbage :)

Ps: sælger du af dine tegninger ?

PernilleE sagde ...

Line: Årh, du er sød (den slags gør mig glad), tak!

Li ma: Det kunne virkelig også være sejt (så kunne det være at man endelig kunne lære alfabetet uden at være nødt til at skulle synge sange man lærte i 1. klasse), hehe..

Pernille: Tjek (er lige blevet besvaret)!

Villa Sarah: Tusind tusind tak! Du skriver bare hvis du skal have fingrene i sådan en maskine :)

Sarah: Tak tak tak! Og ja, det dér postkort er lissom bare liiige lidt mere prof :)

MissFryd: Jeg takker mange gange (og du er mere end velkommen til at kigge forbi i tide og utide).. Og ja, du kan evt skrive mig en mail og så kan vi finde ud af noget med at købe nogle tegninger? pernilleegetoft@hotmail.com (hvis det var)..

Pelle sagde ...

Elsker sådan nogen tegninger, hvor man ikke tænker så meget over proportionerne, selvom de jo ligner ting fra virkeligeheden. Det giver ligesom det der twist der løfter det fra fedt til superfedt