2. jul. 2011

igår;

hende her havde forresten fødselsdag igår. hun blev syv og havde glædet sig til det cirka 364 dage.
freja er min lillesøster og hun er den eneste jeg kender som kan ignorere sig selv en hel dag. hun undrer sig over hvorfor træerne smider tøjet (bladene) om vinteren, når nu vi tager mere tøj på. hun har lige lært at stave til "lagkage" og vil gå på designer-skolen når hun bliver voksen. hun har en utrolig evne til altid at få sin vilje og jeg er glad for at være flyttet tættere på hende, så vi kan få meget mere tid sammen.



2 kommentarer:

MusicIsMySecret sagde ...

Søskende er det bedste. Især lillesøstre. Min søster er 22(!), men hun er stadig min dejlige lillesøster.

Nadia sagde ...

Hvor er hun dog yndig. Pudsigt nok filosoferede jeg over det samme i den alder. Og i den her alder.