29. jul. 2011

ps;

jeg har forresten også tegnet fugle.


13 kommentarer:

Edotw sagde ...

hej pernilleee. jeg elsker din blog, den er så vidunderlig - du tegner fantastisk, og jeg ved ikke om der er under eller over 100 læsere men det fortjener du så derfor har jegnomineret din blog i en blogaward, hvor os med blogs der har under 100 læsere kan komme lidt frem og vise hvad vi har :) det eneste det kræver er, at du går ind på min blog, læser reglerne i mit indlæg og sender den videre til 5 andre blogs, der har under 100 læsere. jeg håber at du vil være med til at støtte tiltaget :)!

se indlægget på: http://edotw.blogspot.com/2011/07/blogtiltag-blog-awards.html

Malene sagde ...

Smukke pipfugle.

Michelle sagde ...

Jeg elsker fugle, og jeg er helt vild med din streg!

Ligesom T, har jeg faktisk også lige nomineret dig til en blogaward. Måske lidt "kitsch" eller hvad man nu skal kalde det, men tag det som en kompliment :)

Mange hilsner!

Thit sagde ...

Wow. Dine tegninger er altså rigtig flotte, der er et eller andet over dem! :-)

Unknown sagde ...

Hej Pernille :) virkelig flotte tegninger, og blog! har tildelt dig en blogaward som du kan læse mere om her
http://msgroendahl.blogspot.com/

"reglerne" står i indlægget :)

linda; sagde ...

fine-fine fugle.

Lou sagde ...

Lige kigget din blog igennem og tror jeg bliver hængenede, da jeg er vild med dine tegninger :)

God weekend,
Lou

Eskesen sagde ...

Hold nu op, hvor er det flot! Du har virkelig et talent, det er jo helt vildt. - udnyt det nu :)

iPhone reparation sagde ...

Rigtig cool tegninger :)


Sommerhilsen


Viktor
http://www.mobilreparationer.dk

PernilleE sagde ...

T.: Hvor er du sød!! Jeg er ikke så meget inde i alt det blog-verden-halløj, men vil mægtig gerne støtte tiltaget. Er beæret over at være en del af det :) TAK!

Malene: Tak skal du have!!

Michelle: Det er mega sødt af dig, tusind tak! Jeg laver et indlæg hvor jeg linker til både dig, T. og Marie (som åbenbart også har "nomineret" mig).

Thit: Årh, det er jeg glad for at du synes :)

Marie: Tusind tak, jeg laver et indlæg og sender "awarden" videre ;)

Linda: Mange-mange tak!!

Lou: Bliv endelig hængende og rigtig god weekend til dig også :)

Eskesen: Tak skal du have!! Jeg lover at udnytte det, amar' halshug :)

Viktor: Tak tak tak!!!

Anne sagde ...

(Du ka da ik li fugle)

Henny sagde ...

Jeg kan godt lide detaljerne ved dine fugle. Skævheden ved øjnene. Det er du sørme rigtig god til.

Anonym sagde ...

Må jeg spørge dig om noget teknisk? Hvordan digitaliserer du blyantstegninger (uden at meget af tegningen går tabt i foto/scannings/photoshop proces?) Jeg håber du har lyst til at svare :)