16. feb. 2012

16.02.12;

jeg har været væk. men nu er jeg tilbage.
i dag har jeg drukket kaffe med farmor og farfar og været træt med steffanie og fået et gammelt kamera af far og bagt 2 pizzaer med rasmus og drukket et glas vin med anne og planlagt et jubilæum og været til et personalemøde og købt et par nedsatte støvler og set den nye mega el-gigant og arbejdet 5 timer og 17 minutter og billedet herunder har ingenting med nogen ting af gøre. men det minder mig om kolding.

i weekenden laver jeg en tegning til den før-omtalte give-away. og så starter jeg den konkurrence. amar' halshug.


3 kommentarer:

Malene sagde ...

Hvor har jeg dog været minus aktiv i dag i forhold til dig ;)
Glæder mig til din giveaway.

miriam sagde ...

beautiful picture..

Unknown sagde ...

jeg elsker din måde at skrive på. du får mig til at smile.