28. jun. 2013

status pt;

jeg glemmer at opdatere (men det er altså ikke med vilje).
det er fordi jeg har travlt med at researche og at finde den perfekte kjole og at snakke om kunst og at drømme om fremtiden og at skrive alting ned og at holde polterabend og at cykle rigtig meget og at have besøg og at se film og at læse bøger hurtigt og at sidde i forskellige tog og at glæde mig til et bryllup og til en ferie som er lige om lidt.

studenter-vognene suser forbi udenfor. jeg har trukket gardinerne for. de viser taken i fjernsynet og jeg overvejer at rykke over på sofaen. sådan her ser man ud på en træt fredag. nedenunder ses en detalje fra atelieret.



3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Savner opdateringer og liv på bloggen - men ud fra dette kan jeg da sagtens forstå der ikke er meget tid tilovers! Det lyder super spændende og jeg håber sandelig at se diverse bryllups-forberedende-billeder ?? Især kjole billeder ;)

Kunne godt tænke mig at høre mere om dig generelt - arbejde, studie, krea-projekter, kærligheds-status og fremtidsplaner?

Rikke'M sagde ...

Den perfekte kjole? Findes den?

Det lyder som om, du har det rart. Og det er også rart at høre.

julie sagde ...

fin blog :))

- skal vi følges?

// http://mixedbows.blogspot.dk/