15. jul. 2013

sommerferie;

jeg plejer at have 2 måneders sommerferie. i år har jeg 2 uger.
men det gør ingenting for jeg kan godt lide at være i praktik og at bo i københavn. lige nu er vi i sommerhus. her sover vi længe og drikker rødvin og bader om natten og spiser sommer-mad og ser film og spiller rigtig meget yatzy.

i min ferie er der indtil videre sket følgende:
1. min lillesøster er blevet gift (det var den smukkeste dag i verden).
2. jeg er fyldt 26.
3. vi har sovet i shelter.
4. jeg har ringet til kolding.
5. vi har været kærester i 2 år.
6. jeg har haft tømmermænd 2 gange.
7. jeg har tegnet i solen.

(jeg glæder mig til at opleve en masse mere den her uge).






2 kommentarer:

hende C.. sagde ...

åh så fint og sommerligt!
jeg længes efter alt ved at være i sommerhus.

PernilleE sagde ...

Tak Christina!
Sommerhus (og sommerferie) er altså også det bedste i verden, cirka :)